Publiczne raportowanie i opłacanie wydajności w ulepszaniu jakości szpitali ad

Ten zestaw warunków obejmował wcześniej opisane 10 pomiarów zgłoszonych na stronie internetowej Hospital Compare. Pozostałe 23 pomiary opisano gdzie indziej.26 Szpitale muszą mieć co najmniej 30 przypadków na chorobę rocznie, aby kwalifikować się do demonstracji. W przypadku każdego z warunków klinicznych szpitale, które wykonują najwyższy decyl na podstawie złożonej miary jakości za dany rok, otrzymały 2% premii oprócz standardowej stawki zwrotu Medicare. Szpitale w drugim decile otrzymały 1% premii. Premie wynosiły średnio 71 960 USD rocznie i wahały się od 914 USD do 847,227 USD. Oczekuje się, że te dodatkowe płatności zostaną częściowo zrekompensowane karami finansowymi w wysokości od do 2% płatności Medicare dla szpitali, które do końca trzeciego roku programu nie przekroczyły wyników szpitali w dwóch najniższych decylach, jak ustalono podczas pierwszego roku programu.
Spośród 421 szpitali, które zaproszono do udziału, 266 (63%) wstępnie przyjęło, 155 odmówiło, a 11 później wycofało się. W kilku przypadkach wiele szpitali dzieliło ten sam numer dostawcy Medicare. Te organizacje wielospołeczne przekazują CMS rachunki i dane dotyczące jakości klinicznej jako pojedynczy podmiot i były traktowane jako pojedynczy szpital do celów naszej analizy. Projekt demonstracyjny rozpoczął się w czwartym kwartale 2003 r. I był kontynuowany do trzeciego kwartału 2006 r. Świadoma zgoda i zatwierdzenie przez radę dyrektorów instytucjonalnych nie były wymagane, ponieważ dane zostały zebrane w celu zarządzania programem Medicare, a nie w celach badawczych i dostępu do tych danych. jest dostarczany do programu przez prawo. Wszyscy autorzy ponoszą pełną odpowiedzialność za dokładność i kompletność prezentowanych danych.
Analiza statystyczna
Nakładające się wymogi raportowania między HQA i HQID pozwoliły nam porównać poprawę jakości związaną z raportowaniem publicznym z tymi, które osiągnięto, gdy zachęty finansowe połączono z raportowaniem publicznym. Szpitale kwalifikowały się do naszej analizy, jeśli uczestniczyły w programie HQA i przekazywały dane dotyczące co najmniej 30 przypadków pojedynczego warunku rocznie, w tym co najmniej 8 przypadków zarówno w czwartym kwartale 2003 r., Jak i trzecim kwartale 2005 r. W naszym głównym analizy, dopasowaliśmy każdego uczestnika HQID do aż dwóch szpitali HQA na podstawie liczby łóżek (dopasowanych do pięciu łóżek), statusu nauczania (nauczanie lub nienauczenie), regionu (północny wschód, środkowy zachód, południowy lub zachód), lokalizacja (miejska lub wiejska) oraz status własności (not-for-profit lub for-profit). Analizy te koncentrowały się na szpitalach HQID, które uczestniczyły w programie przez cały dwuletni okres studiów. Z puli szpitali HQA dostępnych do dopasowania wykluczaliśmy te, które albo odmówiły udziału w HQID, albo rozpoczęły demonstrację, a następnie wycofały się, ponieważ te decyzje mogły odzwierciedlać wątpliwości, czy szpitale odniosą sukces, czy też inne czynniki zakłócające.
Traktowaliśmy dopasowane zestawy jako podstawowe jednostki analizy. Obliczyliśmy zmianę przestrzegania każdej z miar jakości HQA w okresie ośmiu kwartałów dla każdego szpitala
[więcej w: pierścień landolta, usg kolana kraków, odbudowa kości zęba ]
[przypisy: lek bez recepty na hemoroidy, olx ryki, nfz kraków batorego ]