Publiczne raportowanie i opłacanie wydajności w ulepszaniu jakości szpitali

Konieczność udoskonalenia zarówno jakości, jak i bezpieczeństwa opieki zdrowotnej w Stanach Zjednoczonych jest dobrze udokumentowana1-5 Tradycyjne strategie stymulowania poprawy obejmują regulację, pomiar wyników i późniejszych informacji zwrotnych oraz konkurencję na rynku6. Pomimo ograniczonych dowodów, publiczne raportowanie Dane jakościowe szpitali i wynagrodzenie za wyniki stały się dwiema najbardziej popularnymi strategiami na rzecz przyspieszenia poprawy jakości. 7-11 Publiczne raportowanie stymuluje zainteresowanie jakością ze strony lekarzy i kierowników szpitali, być może odwołując się do ich etosu zawodowego12. Programy typu płać za wydajność mają na celu wzmocnienie ekonomicznego uzasadnienia poprawy jakości poprzez nagradzanie doskonałości i odwracanie tego, co zostało opisane jako perwersyjne zachęty finansowe, które mogą zniechęcić szpitale do inwestowania w wysiłki na rzecz poprawy jakości .9,13,14 W uchwaleniu deficytu Reduction Act z 2005 r., Kongres wykazał wsparcie dla zachęt finansowych, zwracając się do Centers for Medicare i Medicaid Services (CMS), aby opracować plan dotyczący zakupów opartych na wartościach w szpitalu do 2009 roku Pomimo instynktownego odwołania płac za wyniki i publiczną sprawozdawczość, niewiele wiadomo na temat indywidualnych lub połączonych korzyści takich programów, 12,16,17 i oba są przedmiotem toczącej się debaty.18-23 W celu określenia przyrostowego efektu płacąc za wyniki, mierzyliśmy poprawę jakości szpitali, która nastąpiła, gdy zachęty finansowe połączono z publiczną sprawozdawczością i porównaliśmy te ulepszenia z korzyściami związanymi wyłącznie z publicznym raportowaniem.
Metody
Szpital Quality Alliance
Tabela 1. Tabela 1. Miary jakości współużytkowane przez szpital Quality Quality and Hospital Quality Incentive Demonstration. W grudniu 2002 r. American Hospital Association, Federation of American Hospitals oraz Association of American Medical Colleges uruchomiły Hospital Quality Alliance (HQA), ogólnokrajową publiczno-prywatną współpracę mającą na celu zachęcenie szpitali do gromadzenia i raportowania danych dotyczących jakości opieki. na zasadzie dobrowolności.24 Celem HQA było dostarczenie społeczeństwu informacji na temat jakości opieki szpitalnej i wzmocnienie wysiłków na rzecz poprawy jakości . Wszystkie szpitale ostrej opieki w Stanach Zjednoczonych zostały zaproszone do udziału i poprzez połączenie uczestnictwa w program do rocznej aktualizacji płatności Medicare, CMS był w stanie osiągnąć wskaźniki uczestnictwa ponad 98%. Szpitale biorące udział w badaniu były zobowiązane do gromadzenia i raportowania danych o minimum 10 miarach jakości dotyczących trzech stanów klinicznych: niewydolności serca, ostrego zawału mięśnia sercowego i zapalenia płuc (tabela 1). Szpitale zaczęły przesyłać dane w czwartym kwartale 2003 r., A informacje te zostały udostępnione w witrynie Hospital Compare Web.25 Aby zapewnić stabilne oszacowanie stawek, dane ze szpitali, które przesłały informacje dotyczące mniej niż 25 przypadków rocznie dla danego stanu nie zostały zgłoszone online.
Demonstracja motywująca do jakości szpitali
W marcu 2003 r. Szpitale subskrybujące bazę danych do porównywania jakości, o nazwie Perspective, która jest utrzymywana przez Premier Healthcare Informatics, zostały zaproszone do udziału w CMS-Premier Quality Assurance Incentive Demonstration (HQID), wieloletniej współpracy, której celem było ustalenie, czy zachęty ekonomiczne są skuteczne w poprawie jakości opieki szpitalnej. 26 Szpitale, które przyjęły zaproszenie, zebrały i przesłały dane na temat 33 środków jakości w pięciu stanach klinicznych: niewydolność serca, ostry zawał mięśnia sercowego, pozaszpitalne zapalenie płuc, obwodnica tętnicy wieńcowej przeszczepy i wymiana stawu biodrowego i kolanowego
[hasła pokrewne: leczenie zębów cennik, lipoliza łódź, aspen fraxiparine ]
[podobne: szynowanie zębów włóknem szklanym, dermatolog na nfz kraków, terapia poznawczo behawioralna warszawa ]